Afstoffen en wegvliegen

24 januari 2018 - Rotterdam, Nederland

Vijf jaar geleden begon ik een reisblog, omdat ik drie maanden in Nieuw-Zeeland ging backpacken. Nu, vijf jaar later, sta ik aan het begin van een nieuw avontuur. Het werd dus tijd om mijn reisblog af te stoffen, zodat ik mijn belevenissen weer met jullie kan delen!

Met gezonde spanning ben ik thuis druk bezig met de laatste voorbereidingen en het pakken van mijn tas, want vanavond vlieg ik naar Santiago, Chili! Ook dit keer heb ik me voorgenomen om ongeveer drie maanden weg te blijven. Een klein tipje van de sluier: na een paar dagen acclimatiseren in Santiago vlieg ik naar Patagonië in het zuiden van Chili. Dit is een prachtig natuurgebied, waar ik zeker een mooie tijd door zal maken! Vanuit Patagonië reis ik naar het noorden tot aan de Atacama-woestijn.

Ik hoop jullie via deze weg weer op de hoogte te kunnen houden van wat ik allemaal ga meemaken! Leuk als je weer meeleest.

1. Aris en irma prins:
    24 januari 2018
    heel veel plezier met reizen mark, en je gaat zeker mooie avonturen meemaken. xxxx
  2. Martin Bloemendal:
    24 januari 2018
    Ga ik zeker doen maat! Zolang je ze op Facebook deelt zodat ik eraan herinnert word ;)
    Heel veel fun in Chili!!
  3. Loes den Dulk:
    24 januari 2018
    Volgens de kaart bij deze reisblog, lig je nu nog ergens in de singel. Dus daarmee is het stof er in ieder geval af. :)
    Heel veel reisplezier!!
  4. Matthias:
    Nice, veel plezier!
  5. Rob Schraa:
    24 januari 2018
    Ik ga je weer volgen Mark. Geweldige reis toegewenst alvast!
  6. René:
    24 januari 2018
    Wordt vast weer erg mooi. Ben benieuwd naar je reisverhalen!
  7. Margo:
    25 januari 2018
    Heel veel plezier Mark, geniet en kom veilig weer terug
  8. Jan van Zelm:
    25 januari 2018
    Succes en veel plezier.
    Geniet ervan,
    Gr.ElsJan
  9. David:
    26 januari 2018
    Inmiddels al flink Santiago onveilig aan het maken? Geniet ervan!